mandag 3. desember 2012

Utplassering! Dag 1:

I dag var min første dag på utplassering på Buhus Vingrom Møbler. Jeg jobbet fra 09.30 til 14.30 i dag. Det første jeg skulle gjøre var å pakke opp alle de nye varene de hadde fått inn. Dette tok ganske lang tid. Så hadde jeg en halvtime pause, før jeg skulle sette alle de nye varene inn i butikken. Jeg fikk bestemme alt selv ang. hvor de skulle stå i utstillingene. Jeg kunne flytte rundt på alt som jeg ville for å få plass. Dette tok også lang tid, fordi det var så mye som skulle på plass, og det var ganske fullt i butikken fra før. Men det gikk :)

Her er noen bilder av hva jeg gjorde og hvordan det ble i butikken:



Oppakkingsprosessen:



Her er noen bilder av det jeg pakket opp:





Sånn ble det rundt i butikken etter jeg hadde plassert alt:













Veldig mye fint der :) 


- Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar